tisdag 10 maj 2011

Fotfetisch, någon?

För andra dagen i rad kommer min fru hem och lägger sig i soffan efter en hård arbetsdag. Det är väldigt hård för henne eftersom hon är gravid och jobbar fysiskt utomhus. Det har varit ganska varmt de här dagarna. 
Jag och min son sitter och kollar på barn-TV. Hon tar av sig skor och strumpor och lägger sig raklång över soffan med fötterna i mitt knä. 
"Massera mina fötter", säger hon.
Jag tar tag i fötterna och känner att de är varma och svampiga. Jag känner en svag viff av syra från tassarna. Där tar den snälla Magnus paus. Det är nämligen så att fötter är inte en sexig och attraktiv kroppsdel. Den är strax efter könsorgan den fulaste delen på en kropp. Oavsett kön!
Har ni någon gång studerat ett könsorgan utan att lägga till det intressanta och trevliga man kan använda dessa organ till, så ser ni att de är otroligt fula och inte alls så attraktiva. 

Men fötter... Fötter har inte den där trevliga och kåta tilldragelsen kan ha om man lägger till det. Det spelar ingen roll hur många fötter du tittar på och hur mycket du än vill bli våt, det händer inte ett skit! 
De har vissa andra egenskaper:
Fula, hårda på ena sidan, knöliga, svampiga, illa luktande, hudsprickor, håriga (om de vill sig illa)... De är helt enkelt värdelösa för allt annat än att röra sig fram med.

Jag vill inte ta i andras fötter. Jag vill inte känna doften, jag vill framför allt inte massera fötter som varit instängda i ett par Nike under ett arbetspass ute på en varm sommardag.
Jag säger det igen... Svamp....

Kaffe sa Stefan.....

2 kommentarer:

  1. Dock finns det andra med andra åsikter om just detta haha =).

    SvaraRadera
  2. Hahaha, okej? "Det spelar ingen roll att ´du´... eller att ´du´...."? Alltså, tala för dig själv. Det finns faktiskt dom som tänder på fötter, även om inte du gör det :-)

    SvaraRadera