onsdag 30 mars 2011

Da Shit-lista

Jag tänkte eftersom jag idag inte har något ämne att vara så pass arg på att det blir ett helt inlägg så tänkte jag rippa Bandit rakt av.. En shitlist helt enkelt.
Om jag känner för det kan det finnas risk för att den blir en återkommande grej... Så here goes:

(Ingen rangordning)

Da Shitlst #1

Jag typ hatar att Bandit 106-3 håller på att tönta sig med massa smeknamn som om de vore deltare i Big-Brother: Storstads-Fredik, Bollnäs-Martin, Sheriffen... Va faan... VÄX UPP!!

Vad i hela världen håller sossarna på med? En mustasch med melonansikte till ledare (jag har ingen aning om vem han är eller vad han står för, så tills vidare blir det personligt påhopp i väntan på nått bättre), Carin som jag tyckt verkar vettig kläcker ur sig idéer om skoluniformer, de motionerar om att de vill lagföra sexköp som görs av medborgare även om "brottet" begås i länder där det är lagligt... Vad faan... TÄNK LITE TILL!!

Kaddafi vägrar ge upp och det gör att Sveriges regering får en ursäkt att ÄNTLIGEN testa sitt lilla JAS-plan i ett skarpt läge... Så får den stämpeln "Battle Proven" och kan säljas lättare... Men tro inte att det innebär att de ska ingå i några strider.. Nope.. De kommer flyga omkring och "bevaka luftrummet"... Hm... Ja, men alltså.. Om nu Kaddafi får för sig att trotsa detta flygförbud... Upp skickas ett par plan och så var det ju plötsligt strid... Så jag fattar inte riktigt vad Fredde flint från Täby tänker med ibland när han lovar sådana garantier... FREDRIK OCH KADDAFI ÄR BÅDA MUPPAR!!

Kinas regering

Att jag inte är rik

Varför i helvete ska man avliva björnungarna när det finns en djurpark som erbjudit sig att ta hand om dem!?... FUCKTARDS!!!

/a fucktard on that lives on coffee...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar