lördag 23 april 2011

Proaktiv kundtjänst!

Jag har varit med om något väldigt ovanligt. Jag har varit med om en proaktiv kundtjänst!

Om ni följt med blogg vet ni att jag har haft sjuka problem med att jag inte fått tillbaka min bil.
Jag har bloggat om det i 3 inlägg. Först i inlägget Konsten att angöra en kofångare. Sen i Da Shitlist #6 och slutligen i Att angöra en kofångare 2.

Nu igår så upptäckte jag en kommentar i inlägget Da Shitlist #6... Så här lyder det:

Hej Magnus,

Jag heter Mikaela Ödqvist och jobbar för Mekonomen på avdelningen konsumenrealationer och jag skulle vilja hjälpa dig med ditt ärende och komma i kontakt med dig så att vi på Mekonomen kan ta del utav vad det är som har hänt.

Du kan nå mig på telefonummer 08-464 01 27 eller om du har möjlighet att maila över dina kontaktuppgifter till mig på epost mikaela.odqvist@mekonomen.se, så kommer jag att kontakta dig i nästa veckan.

Trevlig Påsk!
Med Vänliga Hälsningar
Mikaela Ödqvist
Konsumentrelationer, Mekonomen



Jag gillar det här!
1. Min blogg har läsare på Mekonomen. Om inte innan så iaf nu...;)
2. Denna Mikaela har antagligen som uppgift att leta reda på vad folk skriver om hennes företag, eller så har någon som läser min blogg tipsat henne.


I vilket fall som helst är det första gången jag varit med om att ett företag söker upp mig för att fråga vad som gått fel utan att jag själv begärt det. 
Mycket props till henne och till företaget. De har åter fått mitt förtroende och jag kommer handla av dem igen..


GLAD PÅSK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar