tisdag 9 augusti 2011

I'm back!

Jag har varit borta ett tag från bloggen. Det har berott på att mina kreativa tankar och fokus har legat på annat. Nämligen ett litet TV-serieprojekt.. Som jag berättat om tidigare.

Jobbet är inte klart. Men manuset är det. Dessutom börjar jag jobba på måndag igen efter 6 veckor semester... Eller semester... Ja.. Alltså från mitt jobb som teaterpedagog i alla fall.

Min sommar har varit packad av dessa händelser:

Inspelningar till filmen "Dubbel Trubbel" (arbetsnamn) där jag har en liten roll.
Teaterläger på Säbyholms Naturbruksgymnasium. Fantastiska dagar med sköna ungdomar!
Manus och planering med Stefan Wiktorin. Tillsammans har vi nu startat Fck'd Up Productions.
Vistats en del på Ingarö (min släkts sommarstuga) då och då. Några dagar i stöten.
5 dagar i Härnösand med familjen. Frugans pappa har landställe där.
Locationsjakt till inspelningar för en pitch-film för Tv-serien Arvlösa.
Revy-SM i Eslöv. Åkte med Åkersbergarevyn. Vi tävlade i kategori Lokalt Nummer. Vi van inte. Men Frasse, Martin och Sebbe gjorde ett bra jobb. Cred till er!
Mera manusjobb och planering med Fck'd Up Productions.

Things left do do:
Utbildningsdagar på jobbet. Åka finladsfärja..;)
Ungdomsdagen 19 aug. Kom ner till skolgården utanför Bergagården och häng med oss hela fredagen!
Städa upp på kontoret och starta upp teatern igen. Välkomna Joel till Bergagården.
Planera mera för Arvlösa.
Filma Arvlösa.
Filma klart Dubbel Trubbel.
Skriva klart Utmärkt Revolution.
osv.... never ending... Och i slutet av nov, början på dec kommer det en ny bäbis i min familj.. Så då har jag att göra...

Men som sagt. I'm back och jag kommer hitta roliga saker och arga saker att skriva om. That i know!

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar