söndag 11 maj 2014

Negerbollens dag!

Idag är det tydligen "Negerbollens Dag" enligt ett event på Facebook... Asså... I skrivande stund är det strax under 11.000 pers som gillar sidan..
Jag vet inte riktigt hur jag ska börja här.. Men det är galet. Speciellt gillar jag det här inlägget från någon Joakim: "Om fem minuter äter jag min neger."

Jag blir inte bara lite förvånad att det var så många som var mentala kalhyggen som 11.000 pers, och det är bara de som hittat till eventet.. Svenskarnas Parti och Sverigedemokraterna måste ha en fantastisk dag... Här har vi vardagsrasism i sin finaste form!

Vad jag tycker om det hela kan ni läsa i denna blogg så behöver vi inte upprepa oss..;)..

Jag länkade till ett inlägg på min FB-wall om det hela.. Det blev roligare än jag kunde ana. Kolla här:



Så när jag hade sagt upp min bekantskap med denna filosof och stadsvetare i rasism så hittade jag en länk till en krönika. Jag var bara tvungen att länka den och pinga denna människa. Resultat:


Nu hotar hen med att anmäla mig för förtal. Roligare har jag inte haft sedan det var några idioter som tyckte att det var kränkande att sjunga Nationalsången på skolavslutningar. Eller när det var några som anmälde GB Glace för att de hade en Nogger Black... Hahahaha!!

Men skämt och sido så kan hen inte komma så långt eftersom just förtal som står i Brottsbalken §5:3 så måste jag ha pratat om hen med någon annan. Jag kan alltså kalla henne för lite vad som så länge jag gör det rakt i hennes face.. Vilket jag har gjort i detta fall. Hon valde att vara kvar i konversationen... 
Sen kostar det ju en hel del pengar att genomföra en sådan har sak... Så... To be continued.. ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar